środa, 7 marca 2012

Już niedługo . ;)

Ogólnie chciałam przeprosić tych, co czytają mojego bloga. Ponieważ od dłuższego czasu nic nie dodaję. wiem, że na początku pisałam, że będę pisała codziennie, lecz ja też jestem człowiekiem i uczniem gimnazjum. Muszę chodzić dużo do kościoła, ponieważ trzy lata przygotowuję się do bierzmowania. Niestety muszę się też dużo teraz uczyć (aż sama siebie nie poznaję : o) ponieważ od tego zależą moje oceny na świadectwie.Jestem w pierwszej klasie, a te oceny co teraz mam to jest masakra. ;c.
Wiem, że niektórzy mogą się teraz wkurzyć na mnie, że coś tam.  I przez to jeszcze raz przepraszam.
A rozdziały będę dodawała co SOBOTĘ, i dzięki temu, że będę miała więcej czasu na pisanie, rozdziały będą dłuższe. :)
Teraz dobranoc, i do niedługa . :) xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz